rainy day.

Har egentligen bara tagit det lugnt idag. Imorse var jag och fikade på Bella Bulldog med Laila (min svågers mamma som är på besök), vilket verkligen var jättetrevligt. Vi drack cappuchino och åt enorma kanelbullar, och snackade en massa. Hon är verkligen go!

Sedan åt vi lunch med Fifi & slöade, innan dags PulsStep 15.15. Var ett bra pass med en duktig instruktör, men allting var så tuungt. Den här eviga förkylningen tar knäcken på mig, för jag har knappt ork till någonting.. Vill helst bara ligga i soffan hela dagarna just nu och bara knaska godis!

Nu ska jag slöa en stund framför datorn, och sedan tar Emelie & jag turen till jobbet. Hon har börjat jobba en trappa upp, och vi börjar samtidigt (dvs kl 18.00) idag. Så det blir väl middag på något av våra jobb, för ingen av oss har ork att laga något på egen hand idag.

Tjing.