intensiv lördag.

Gårdagen var intensiv, men väldigt trevlig. På morgonen åkte pappa, Livi & jag ut till Skrylleskogen och gick en lång promenad. Vädret var kanske inte på topp, men det var skönt med skogsluft! Sedan fikade vi på Skryllegården, och pappa köpte årets första Sverige-semla till mig! Lagad på plats, och således väldigt god..

Sedan åkte vi hem, och åt lunch. Därefter packade vi oss in i bilen, och for till Ida i Malmö. Där blev det inspektion av de veckogamla tvillingarna Hugo och Frans. Så nu är jag moster för åttonde och nionde gången! Förutom inspektion så blev det även ett andra fikande, med blåbärmuffins och äpplelängd. Vår familj gillar minst sagt att fika!

Därefter blev jag avsläppt i Malmös centrum, där jag tog en mindre shoppingtur. Passade även på att dricka en kopp kaffe, innan jag tog bussen hem till Linda. Där blev det en mysig kvällsträff med alla stallkompisar, med den klassiska kombon vin, chips och pizza. Var verkligen kul att träffa alla igen! Finns alltid mängder att saker att snacka om, så där behövs knappast alkohol för att skapa underhållning.. Tiden gick verkligen alldeles för fort, så jag hoppas att jag hinner träffa alla igen innan jag åker.

Vid tolvslaget åkte jag till brannefalkska huset, där det var full fest. Var väldigt roligt att träffa många av de som var där, för vissa var det säkert ca 3-4 år sedan jag sist träffade! Vi drog även en kort sväng inom partystan, innan vi åkte tillbaka till huset för efterfest. Jag var egentligen inte på fullt festhumör (kände inte för att dricka), men hade väldigt roligt ändå! Men vid tre-tiden kände jag att energin tog slut, och då var Fredrik en ängel och körde mig hem. Världens gulligaste!

En mycket trevlig kväll (och dag!), som förhoppingsvis får en mini-repris på onsdag, då även Robin kommer hem!