äntligen där!

Myssockorna är på - så nu blir det slappande!


Nu är jag precis där var jag önskat mig vara hela helgen - vid arbetshelgens slut. Gårdagsnatten blev vår första riktiga känning av höststressen, och det var på gott och ont. Gott för att vi sprang oavbrutet, och inte ens hinner tänka på att kolla på klockan. Ont för att man glömmer bort alla sina primära behov, och plötsligt upptäcker vrålhungern efter massor av timmars konstant spring. Men för min del var det mest gott, för jag gillar när det är hektiskt!

Var hemma vid halv fyra igår, så det blev lite begränsat med sömn innan jag skulle upp igen. Men det gick över förväntan, och jobbdagen har varit väldigt trevlig! Jag gillar verkligen att växla om med att jobba dagtid ibland, och träffa en annan typ av människor.. Nästa vecka växlar jag med dagvakt måndag och lördag samt kvällsvakt onsdag, torsdag och fredag.

Var färdig vid sextiden idag, så blev det en snabb veckohandling, och sedan middag i form av broccolipaj. Mums! Nu ska jag städa litegrann, och sedan blir det bara slappande för mig resten av kvällen. Imorgon blir sovmorgon, sedan spinning + pump, och därefter middag (och utgång!) med jobbgänget på kvällen. I love it!