trötter.


Ligger utslagen i soffan, och är både trött och stel i hela kroppen. Blev morgonöppning av jobbet igår, direkt efter onsdagens nattvakt. Hade nämligen bytt så jag skulle kunna jobba under dagen, så jag kunde vara med och fira Fifis födelsedag under kvällen. Och fina Fifis födelsedagskväll blev hur trevlig som helst! Vi var och åt på AiSuma, och maten är bara helt fantastiskt underbar.. Jag åt ört- och vitlösgrillad lammkarrée med gnocchi, ratatouille och potetpuré, och till efterrätt blev det chokladfondant med hallon och vaniljglass. Helt makalöst gott! Därefter var vi ute en sväng i byn, och tog varsin drink och ett par glas vin. Vi blev dock lite avskräckta av några påträngande trönderska bönder, så då gick kvällen mot sitt slut.

Ikväll börjar jag jobba klockan fem, och innan dess ska jag möta upp Emelie för en kaffe. Blev en morgonlöprunda på mig igår, och det känns sannerligen i benen! Vaknade dessutom med världens halsont imorse, så hoppar nog träningen idag. Har försökt byta till mig en lite senare dagvakt imorgon, så jag kan få med både sömn och träning inemellan. Får se hur det går med det!