energi, glädje, ENDORFINER!



Härliga, underbara dag.

Egentligen började dagen på halvkvart, då jag inte kom upp förrän låångt senare än vad jag tänkt mig. Alla ärenden fick som vanligt uträttas i sista sekund, men det är nästan en självklarhet i min vardag (fröken Siri = tidernas tidsoptimist!).

Mötte upp Malin vid tolvsnåret, för en kaffe och en härlig pratstund. Vi har verkligen förmågan att snacka oavbrutet och hur länge som helst, och det är helt underbart! Att vi dessutom tar spinning-kursen ihop, är bara en bonus! I helgen ska vi även jobba ihop, då jag åter ska jobba extra (märks det att vår vikariebank är obefintlig just nu?) Blir helt fantastiskt, för då rinner tiden fullständigt iväg!

Men det som jag så småningom ska komma fram till, var dagens spinningkurs. 1 ½ timme med skratt, prat och så massa spinning. Denna gång så körde vi framföring av våra drag igen, och det blev en salig blandning av alltifrån stenhård backträning, ojämn terräng och enkla uppvärmningar. Sjukt kul! Den här gången var det min tur att framföra, och det var så himla kul! Massa energi som strömmade genom kroppen, och så fick jag så himla härlig feedback. Så humöret är alltså på absolut topp!

Nu har jag precis packat in det sista i presentväg, och ska klä på mig lite vettiga kläder. Födelsedagsmiddag för underbara syster Miriam och hennes Björn väntar, och det ska bli underbart kul att fira dem!