härlig förmiddag.


Idag har jag verkligen haft en härligt lugn förmiddag! Blev dock brutalt väckt kl 06.50, då en brandvarnar-kontroll av lägenheten uppenbarligen skulle genomföras.. Nåväl - jag somnade vidare lika gott för det.

Denna har förmiddag har avnjutits med en lång frukost vid datorn, därefter lusläsning av massa magasin tillsammans med en god kopp té och till sist en minst lika lång brännhet dusch. Nu hasar jag runt i en morgonrock, och ska njuta av ännu ett avsnitt av "Sex and the city". Detta var välbehövligt!

#1 - - LaLizita:

Hej! :) Kul att du hittade in till mig :)



Jag är inte från Malmö så vet inte vart Kungsgatan ligger tyvärr :S

Men det här fiket ligger i området Lugnet typ vid den lilla parken där alla cyklar som galningar :)



Redfellas ja, det är fan gott det! Blev sugen nu igen :)



Hoppas du har det bra i Norge! :) Är du från Malmö eller?



Kram