tough luck.

Sitter och tittar på en brun Powerpoint om källhänvisning, och försöker att inte somna! (tre timmar med brun powerpoint tar nog kål på vem som helst) Idag kan nog vara min otursdag, då jag först fick prata med en extremt otrevlig kundbehandlare på Tele2 (de hade "råkat" felfakturera mig med 360 kr) och sedan när jag skulle boka min flygbiljett till höstferien, var avgången Andi beställt plötsligt slut, och resterande biljetter hade gått upp 300 kr. Tough luck?
#1 - - Cecilia Uhr:

Hej Siri,



Jättetråkigt att se att du har blivit illa bemött av vår kundservice och att du har blivit feldebiterad. Vi hoppas att du har fått hjälp med ditt ärende, om inte är du välkommen att kontaka mig på min mejladress nedan.



Om du har några andra frågor eller funderingar får du också gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]