31.08.2012


Uh, hade en riktig skräpmorgon. Skulle skifta mobiloperatör inatt och för att operatörsbytet skulle fungera behövde jag återställa telefonen. Vilket inte gick igår kväll. Och inte imorse. Alla möjliga felmeddelande kom upp, och jag höll på att bli galen.

Var alldeles för sen ner till stationen, så cyklade som en idiot. Rätt in i ett träd som låg över cykelbanan! Lyckligtvis var trädet ganska mjukt, så jag skrapade mig bara lite grann. Men humöret blev (om möjligt) ännu sämre!

Droppade morgonträningen, och satte mig på skolan för att få ordning på telefonen. Det ville verkligen inte! Kunde inte ens uppgradera mitt ITunes. Okänt fel stod det, och jag googlade mig sjuk på felkoder. Till slut så raderade jag ITunes och återinstallerade den allra senaste versionen, fick uppgraderat telefonen till sista versionen och ÅTERSTÄLLT telefonen. Happyface!

Resten av dagen blev desto bättre - min mattegrupp och jag arbetade på med dagens matteverkstad (binära systemet - oh yeah) och blev faktiskt färdiga innan två. Så då fick det bli en tur till gymmet i allafall!

Nu sitter jag i solen med en smoothie (favo i repris) och ska strax promenera in till stan. Min fina och jag ska nämligen på Bryggan Asian Cooking, och jag längtar mig vild efter sushi! Sedan blir det lite vin med tjejerna i klassen - blir mycket trevligt.