soon to be.

 
 
 
 
Imorgon åker vi - längtar! Dock är vi inte framme i New York förrän 19.00 lokal tid (och då är klockan 01.00 här!), så då tror jag inte att vi hittar på alltför mycket. Men resan känns ändå okej trots längden, för vi flyger direkt Trondheim - Reykavik - New York.
 
Idag står packning, ridning och jobbing på schemat. Red igår också, och blir bara mer och mer imponerad över Solstjerna. Har ju stundtals varit lite uppgiven över hennes gångarter, då traven är ganska dålig. Har därför valt att rida mest uppbyggande arbete i skritt och galopp eftersom jag inte vill rida för mycket i den dåliga traven. Hellre att man får lite bra trav, än mycket dålig! Det har fungerat bra, och traven har bara har blivit bättre och bättre (även om den är långt ifrån bra). Men vet ni vad som hände på lördagen? När jag samlade henne för att gå över i trav, slår hon över i klockren tölt. Vem visste att hon hade naturren tölt? Hon har nämligen under sina 11 år bara gått i grispass tidligare, och lite trav. Så igår när jag red kunde jag växla både mellan skritt, helt ren trav, ren tölt och galopp. Där ser man vad mycket dressyrarbete kan göra - jag blir så stolt!
 
Nu ska jag hoppa i löpkläderna och springa till stallet. Blir en bra långdistansrunda t o r, och jag älskar att slå två flugor i en smäll! Vi hörs.