vi närmar oss påsk.


Verkar som regnet kommer förfölja oss även idag. Vi avslutar praktiken med en utedag i skogen, och jag har rustat mig för alla väder. Ullunderstället och regnkläderna är på, gummistövlarna likaså och ryggsäcken är fullproppad av mat, varm dricka och extrakläder. Jag ska banne mig njuta av regnet idag!

Sista praktikdagen innan påskveckan, och det känns overkligt. Dessa tre veckor har verkligen gått fort! Vi hade utvärdering och individuella samtal igår, och det är alltid svårt att utvärdera sig själv. Blev dock himla glad, för jag fick omdöme om att vara positiv, ambitiös, effektiv och lätt att samarbeta med. Min växtpunkt var att jag lätt blir lite för ivrig, och pratar lite väl fort.. Det stämmer nog mitt i blinken!

Imorgon kl 10 inleds vår påskvecka med tur till Stuggudalen. Ska bli härligt att se Sylan i vinterskrud!