Finally friday!


Åh, efterlängtade fredag. Firades med sovmorgon och därefter träning. Nu väntar en privatridtimme på Torp och sedan kaffe med Ellis. Love it! I eftermiddag tar Andi och jag tåget till Östersund, för lite helgmys. Me love hotellfrukost!

Igår red jag Stjernan innan jobb, och hon var lika tossig som alltid. Alltid lika glad och pigg! Har precis fått besked om att hon ska säljas efter sommaren. Iofs har jag väl egentligen det förutspått hela tiden, eftersom ägarna inte rider längre. Jag har ju haft henne som min egen i snart ett år! Såklart vill jag jättegärna köpa mitt hjärtegull, men en häst är ju inte direkt nåt du impulsköper! Men jag ska helt klart erkänna att jag överväger det.. Vi har ju flera islandshästlösdrifter precis vid oss, så då hade hon kunnat stå på 5 minuters promenadavstånd. Solis är verkligen en av de mest personliga hästar jag mött. Hon kommer galopperande när man kallar på henne, lägger sin mule på ens axel och blåser varm luft. Så är hon alltid på gott humör, och älskar att bli riden. Fina tjejen!

Jag ska hålla er uppdaterade på den fronten, hur det än blir! Nu ska jag hålla tummarna att regnet håller sig borta, så vi kan vara på utebanan idag. Vi hörs!