Onsdag 27.02.13


Regn, blankis och grå himmel - blææh. Tur att regnet kommer som snö uppe vid skidcentret i vart fall!

Dagen inleddes med sista dansundervisningen, och det var himla skoj. Massa trams! Sedan var det uppsummering av övernattningsturen och slutligen sista kroppsøvingsseminariumet. Därefter läste jag pensum till morgondagen, innan jag begav mig hemåt.

På eftermiddagen blev det en tur ut till Solstjerna, som är glad oavsett om det är regnväder. Promenerade sedan hem till min fina och tacos. Mums! Nu ikväll har jag varit som en urvriden trasa. Legat på soffan och läst magasin, klappat katterna och sovit nån timme. Nu blir det att krypa till kojs för ännu mer sömn!

Imorgon blir det morgonträning, sedan norskföreläsning från 9.15-14.00. Därefter ska jag på jobb från 15.00-21.30! Vi hörs.