... och så var jag tillbaka igen.

Long time - no see.

Så vad händer här?
- Det har halvt om halvt blivit vinter, med minusgrader och mörker typ klockan tre. Mucho tråkigt med beckmörker!
- Det börjar dra ihop sig mot examen. I år har jag bara en examen, en skriftlig mappinlevering i pedagogik. Så fort jag är färdig med den kan jag ta jullov! (Inlämningsfrist är 13 december) Jag längtar...
- Jag jobbar ganska mycket. Kanske mer än vad jag borde, för av och till blir jag riktigt less! Det är alltid skoj att göra kaffe, och jag har fortfarande världens bästa kollegor, men fy katten vad trött jag blir på serviceyrket ibland.
- Jag längtar mer än någonting att bli färdig, och komma ut i riktigt jobb. Bara 1,5 år kvar! Vissa dagar älskar jag studentvardagen, men ganska ofta blir jag rätt uppgiven...
- Min fina och jag planlägger ny tur till New York i februari. Åh, som jag längtar!
- Snart jul, och det ska bli helt underbart med familjemys och ledighet! Vi firar först med Andis familj, och så åker vi till Sverige den 26/12. Mys!


Annars rullar vardagen på. I helgen har jag fri från jobb, och ska njuta maximalt! Ska även försöka hålla igång med några uppdateringar här.. På återseende!