Sista dagarna i bilder.


1. Underbar höstsol varje dag! Här på promenad till Rica Hell för kick-off med jobbet. En mycket engagerande dag, särskilt för mig som alltid engagerar mig maximalt. Bäst var buffélunchen med världens bästa kollegor!

2. Finaste ponnyflickorna! Idag fick båda följa med på ridtur. Hade först Mær som handhäst men Solstjerna tyckte hon var hopplöst långsam ;-). Men när jag hoppade upp på Mær istället blev det full fart på damen och Solstjerna hann knappt med. Himla kul hade vi!

3. Från en av de sista veckornas löpturer. Njuter maximalt av att vara frisk som en fisk igen! Och angående 2XU: Jag var superskeptisk (särskilt till priset!), men när jag hittade dessa för $50 i USA, kunde jag inte låta bli att prova. Och jag är frälst! Har köpt två till (beställ utomlands så kostar de halva priset!), och tränar inte i nåt annat för tillfället. Rekommenderas!

4. Vi var ju tvungen att inviga Starbucks när det öppnade här på Hell (!) i måndags. Det ligger utanför säkerhetskontrollerna, och blir därmed egentligen ingen kaffekonkurrent till oss. Om det var gott? Snarare väldigt sött, vilket såklart kan vara gott ibland.