Vecka 37!


Oh, jag glädjer mig till en frisk vecka. Kan nog inte sluta tjata om det!

Just nu ligger vi och kikar på valvakan, efter att ha varit ute på en härlig löptur i kvällssolen. Första löpturen på... 2 veckor? Underbart att snöra på sig Lunarglide'n igen ;-)

Imorgon väntar morgonträning, grupparbete med en inlämning, matematikföreläsning och så på kvällen ska Solstjerna och jag på grupptur. Vi ska möta upp islandshästgänget här i området på kvällen, och rida genom skogen till Elvran. Riktigt kul att rida så många ihop, och det vet jag att Solis tycker också (hon blir helt vild av alla fina hästar!)

Idag fick vi äntligen besked om höstens praktikplatser, och jag fick (äntligen!) en skola som ligger bara 7 km bort. Blir fantastiskt att kunna cykla dit - en kontrast mot förra årets 3 timmars buss PER dag! I år blir det i 3:dje klass, så det blir himla spännande.

Vi hörs.