A little treat.

 
 
Var riktigt seg när klockan ringde imorse, och det var nästan frost ute när jag och Freja gick ut. Brr! Hoppas att Frejas ulltröja kommer i posten idag, för hon tycker att det är riktigt kallt... Får satsa på att hon får sin riktiga vuxenpäls till vintern också!
 
Freja blev superglad när hon blev hämtad av hundbilen imorse, så det värmer ett mattehjärta! Får så dåligt samvete när jag är en halvsur kärring på morgonkvisten när hon leker dragkamp med mina strumpor eller jeans - hon är ju bara glad att vi har gått upp! Ska bli jättekul att ha med henne till Skåne i helgen - hon har ju blivit så stor nu och tycker det är så kul att vara på äventyr.
 
Nog med hundprat! Nu sitter jag på Kaffebrenneriet, och ska (förhoppningvis) få till att göra något skolarbete. Om jag känner mig själv rätt så blir det stenhårt arbete ett par timmar, så att jag kan sätta mig och sticka sen. Me in a nutshell! Sötsuget är fortfarande stort, så jag fall för frestelsen att ta en muffins till kaffen. Den var riktigt god, så den ska jag prova att laga själv! Tror det är något i stil med det här receptet.
 
Imorgon skulle jag egentligen jobba 5.00-12.30, för jag trodde att mitt flyg gick 14.55. Men så upptäckte jag precis att flyget går 10.05 - herregud vilken virrpanna jag är! Blandade nog ihop det med novemberflyget till London... Efter mycket om och men kunde en kollega ta min vakt, så ska jag gå för henne en dag i nästa vecka! Puuuh.