te & barnböcker.





Godmorgon
! Blev tidig morgon idag med, för jag hade en otäck mardröm. Så då gick jag hellre upp lite tidigare tillsammans med Andi..

Nu på morgonen har druckit te och jag läst "Pitbull-Terje løper amok". Just nu sitter jag med bokrapporten.. Jag har ytterligare en bok kvar (Gutten i den stripete pyjamasen) som ingår bland de obligatoriska i vårt bokprojekt, innan jag är helt färdig (har ju mest läst annan barnboksnostalgi.. !). Så idag tänkte jag försöka bli färdig med bokrapporten som vi ska lämna in, så jag kan få norskan rättad innan rapporten ska lämnas in på söndag!

Igår blev det 75 minuter skidor, och det känns idag.. Så det blir träningsfritt, fast en promenad i solen. Ska på jobb klockan 15, så tiden känns egentligen ganska knapp innan dess. Men vi hörs!


#1 - - Carro:

SV: Tack så mycket för tipset :) Äppelmoset skippar jag dock - det är nog det enda jag inte klarar av att äta, haha.



OCh tack för det där med designen - kände att det behövde fräschas upp och bli lite vårigare :D