Hönsmamma.



Har lämnat min lilla ögonstenen på sin första dag i Hundpatrullen idag. Varje tisdag ska hon vara i en valpgrupp, med sex andra valpar. Tror hon kommer stortrivas! Även om jag är världens hönsmamma och oroar ihjäl mig för allt. Och jag saknar henne redan!

Nu sitter jag på Dromedar, och ska göra färdig min filosofiuppsats! Ska bli sjukt skönt att få den ur världen.

Igår sprang jag min första löptur, efter två veckors envis förkylning. Det var magi! Solen sken över rödgula träd, och det luktade blöta blad. Jag älskar sommaren, men det är banne mig något visst med hösten också!

Annars har jag jobbat både igår och på söndagen. Igår hade jag egentligen fridag, vilket innebär att jag får dubbel lön! Perfekt - inte minst eftersom Livi och jag har bokat en Londontur i slutet av november. Glädjer mig!

Nu ska jag komma igång här! Vi hörs.