Hundnörd.



Känner att jag är påväg att bli en äkta hundnörd. Som att det inte redan var nog att jag var hästnörd ;-)
Men fina lilla Solstjerna har plötsligt blivit halt så väntar på att veterinären ska komma ut och se på henne. Såå tråkigt!

Ikväll var sista gången på valpkursen, och jag kommer sakna den! Massa trevliga människor och söta valpar. Dessa veckorna har verkligen varit lärorika! Men som tur är har kursledaren oförpliktande uppföljning varje måndag, så vi kan få både hjälp och sociala träffar framöver :-)

Annars idag har svärmor hjälpt mig att sy ihop skappelgenseren. Äntligen! Är dock inte helt klar, för ska fälla några maskor i halsen och sticka rundbård. Får bli morgondagens projekt!

Nu är jag helt sluut, och ska krypa till kojs. Energinivået är fortfarande inte helt på topp - längtar tills jag är frisk...