fullt ös hela tiden!

Dagarna går verkligen i ett, och särskilt nu när jag jobbat extra dessa två dagar. Idag öppnade jag på jobbet, och givetvis vaknade jag i sista stund! Siri i ett nötskal. Så var bara att hoppa i jobbkläderna det första jag gjorde och gå iväg.. Sedan var jag på jobbet till klockan ett, då jag traskade bort på vårt hemlig-gäst-möte. Det blev verkligen glad överraskning för vår restaurang, då vi gjort ett rejält uppsving! Så det var glada miner när jag gick tillbaka till jobbet med vinnarplaketet.

Direkt efter jobbet blev det träning, och idag blev det PulsSpinn. Helt överfullt i salen, vilket både är på gott och ont! Gott för det alltid blir härlig och peppande stämning, men negativt för att luften nästan alltid tar slut. Så var det även under detta pass, så det var en Siri i flytande form som klev ut ur salen! Jag hade dock tagit med mig ett extra ombyte, så jag kunde se någorlunda vettig ut på det efterföljande passet med HardMage.

Sedan ikväll blev det en mysig senmiddag på jobbet, med Fifi och Emelie. Var verkligen trevligt, och jag är glad för varje minut jag får med Fifi innan hon beger sig mot engelska äventyr.. Så vi bestämde att vi ska ha en middag och liten utgång på lördag, som ett litet avsked innan hon åker!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med senaste numret av Iform. Märker att jag blir så uppskruvad av att det händer så mycket hela tiden, så då får jag tvinga mig själv att ta det lugnt. För någon gång måste man ju ha tid att tänka själv och hinna smälta alla de där intrycken man får! Så - sov gott.