Underbara hösthelg.


Har varit helt fantastiskt väder här i helgen! Känns riktigt lyxigt när man äntligen har ledigt (och börjar bli frisk!)

I fredags red Andi och jag en skymningstur, och det var så fint! Har haft så dåligt samvete för Solstjerna denna veckan, för fredagens tur blev veckans första. Men i veckan som kommer blir det desto fler!

På lördagen tog vi en heldag i Östersund. Lite shopping, fika och matinköp. Är det bara jag som älskar att gå i välsorterade mataffärer? Det blev i vilket fall de vanliga svenskfavoriterna.

Vi kom hem vid sjusnåret, och då tog jag veckans första löptur. Har känt mig halvkrasslig hela veckan, men efter extra sömn, curamed och c-vitamin så är jag back on track! Sprang 8 lugna kilometer, och benen kändes otroligt pigga. Yey!

Idag blev det sovmorgon och långfrukost innan dagen var igång. Sedan körde vi en rejäl helgstädning, innan Andi tog fram rullskidorna och jag löpkläderna. Jag sprang en lugn runda upp mot stallet och in i skogen. Nästan 13 km blev det - obeskrivligt härligt! Solen sken över höstfärgerna (se bilden!) och temperaturen var perfekt. Nu blir det vila imorgon, innan vi startar en ny härlig löpvecka.

I eftermiddag har vi firat Andis mamma i förskott, och nu är vi påväg till syrran & svåger för att fira deras födelsedagar. Hoppas ni har haft en topphelg!