Plugghelg.


Här går dagarna mest i examensplugging. Har sista examen den 3 juni, då det blir praktisk-muntlig i kroppsøving. Först ett förhandsplanerat (min grupp fick dans för femteklass) undervisningsupplägg med tropp, därefter drar vi individuellt tre av hundra frågor ur en hatt. Sedan blir vi grillade med de tre frågorna och varför vi valde undervisningsupplägget i 30 minuter.

Mina förväntningar till den här examen är höga, och eftersom den är avgörande för slutbetyget, vill man såklart prestera. Så det blir mycket läsning just nu!

Förutom läsning har det inte skett så mycket. Sprang spurtintervaller med Andi igår + jobbade i fullt flygkaos igår, så kände mig småsliten imorse. Men har blivit en tur ut till Stjernan för en lång skogstur, käkat middag hos svigers, gått en solig promenad och sedan bara latat mig på soffan.

Imorgon väntar mer läsning, löptur och lunch med Miriam'sis i Trondan, privattimme ute på Torp och så kommer min fina hem från Oslo på kvällen. Mys!