back in town.


Vi kom faktiskt hem till Lund igår, efter lite strul med ytterligare tågförseningar. Då begav oss Livi och jag ut till Nova, för att kika lite på rean. Jag fann verkligen ingenting i röran, och köpte således inte heller något. Sedan begav vi oss på en liten löptur, vilket faktiskt gick förvånadsvärt bra i modden.. Jag längtar dock absurt mycket efter isfri mark!

Vi åkte därefter hem hos Pappa, och lagade världens godaste paprika- och chilikyckling. Mums! Sedan fastnade vi med en stor kopp té framför "Prag", vilket var en dansk Oscar-belönad film med Mads Mikkelsen.

Idag blev det lång sovmorgon, vilket alltid är en höjdare! Nu ska jag springa ner på Konsum och köpa grädde till pappas ostkaka, innan jag beger mig upp där för att äta frukost. Idag står även brödbak på göra-listan, så jag återkommer med det!