who does not ❤ a holiday?


Ursäkta taskig uppdatering, men Internet är helt out of my mind här i den skånska solen. Just nu njuter jag bara av en veckas semester med min underbara familj! Bara att ha en hög med svenska magasin bredvid sig, och bara kunna läsa dem en och en i lugn och ro (utan stress!) känns som en lyx. Men här kommer en snabb uppdatering!

Igår.. var Pappi & jag på långpromenad i Skrylle, bakade familjens special-vaniljbullar, njöt av världens godaste thaimat och på kvällen åkte Livi & jag ner till Nova Lunds VIP-kväll.
Idag.. har jag läst massa glossiga chic'lit-böcker och magasin, fått mjölkig cappuchino på Wayne's Coffee, varit på långspromenad i Botaniska Trädgården i regnet och nu ikväll blir det familjkväll med tacopaj & BECK.
Imorgon.. är det dags för dop för småttingarna Hugo och Frans, vilket även inkluderar släktträff. I ❤ it!

Under resterande dagar ska det klämmas in lite fikor med Skåne-kompisar, ett Shadow-besök på söndagen, en IKEA-lunch och lite annat smått & gott.. Så vi hörs!