godmorgon världen.





Nu är alltså påsken slut, och vardagen igång igen. Har haft en helt underbar påsk, och ville egentligen aldrig att den skulle ta slut.. Igår var det dessutom dags att vinka av my beloved på Kastrup, vilket verkligen var tungt och trist.

Resten av gårdagen tillbringades dels på Aq-Va-Kul, där jag och några andra från klassen övade säkerhetstest. Det motsvarar dyk på 4 meters djup och hämta en livräddningsdocka. Det krävder minst sagt lite beslutsamhet och djävlar-anamma, och var faktiskt obehagligare än vad jag trott! Sedan mötte jag upp Emma för lunch i stan, och vi begav oss sedan mot Riseberga. Där blev det grillning hemma hos Fredrik resten av kvällen. Mycket trevligt!

Idag har jag egentligen inga stora planer, förutom några ärenden samt skolarbete. Skall dessutom hoppa in och jobba mellan 16.45-18.15. Nu ska jag bege mig in mot skolan för att lämna några försenade böcker, samt hämta upp lite arbetskläder på vägen. Vi hörs!