Det blir vad du gör det till.


Uäh. Var riktigt krasslig imorse. Så typiskt när man känt sig ganska hyfsad kvällen före, och så vaknar man upp och känner sig riktigt uggen. Blir galen! Vill bara bli frisk, ha energi och kunna träna.

Efter frukostgröten piggnade jag till litegrann, och började känna mig mer redo för dagens noter. På planen stod mattekollokvie med jultema hos Camilla. Med risgrynsgröt och trevligheter! Det blev en effektiv och trevlig dag med många goda skratt.

Läsedagen avslutades vid fyra, då det blev middag. Vi lagade kycklingfajitas med hemmalagad guacamole - absurt gott! (jag kände t om lite av smaken av avocadon i min avdomnade mun!) Sedan blev det Twilight Breaking Dawn Part 2 på bio. Den var verkligen fin! Perfekt avbreck från examensplugget. Man blev helt glad av att se den.

Nu ska jag krypa till kojs, och hålla tummarna för att formen är bättre imorgon!