Söndag.


Uæh - seg i kroppen idag igen! Men imorgon gäller det - sista examen, sedan blir det sommarlov. Ska iofs jobba lite i sommar, så helt fri blir jag inte! Men nästan.. Och bara 17 dagar kvar till NY! Längtar.

Idag har jag repeterat det sista till examen. Sista dagen tycker jag alltid är den värsta. Vaknade mitt i natten och repeterade motoriska stadier - ahh! Prestationsångest deluxe. Jag vet att jag har jobbat hårt med det här och verkligen kan det, men ändå är jag så rädd att jag ska glömma något. Så då skriver jag listor och post-it, as you see! Andi och jag tog fick en lång härlig promenad på Pilgrimsleden, så fick jag tänka på något annat.. Välbehövligt!


Nu sitter jag på jobb, och har matrast. Är så mycket folk att man inte kan tro det är sant! Kaos. Men bara några veckor till Ritazza öppnar nu - längtar efter att laga kaffe igen :-)

Vi hörs imorgon, så får ni veta hur det har gått!