If you live to be hundred...




Hej! Blev en lite omtumlande helg. Var en snabb 3-dagars i Skåne innan helgen för att hinna hälsa syrrans lilla gosse till världen, och hänga med familjen. Som vanligt var 3 dagar alltför lite! Mitt flyg tillbaka skulle gå lördag kväll, och på morgonen kände pappa av hjärtflimret igen. Så vi åkte till akuten, och där blev han inlagd. Lyckligtvis gick allt bra, och han fick sedan göra en ny elkonvertering på söndagen. Men var inte lätt att veta hur jag skulle göra med mitt flyg på lördagen, och jag kände mig som ett vrak hela lördagen och söndagen. Så himla orolig att nåt skulle hända! Uff.

Blir kanske en ny Skånetur innan jul. Vi ska ju ned till Skåne den 26/12, men just nu känns det som att jag tar en tur före det också. Ska lämna in min pedagogikmapp innan 13 december, så just nu satsar jag på att kanske bli färdig lite innan dess!

Vi hörs.