@ Skåne.


Dagen idag har gått så fort! Fullspäckad med trevliga planer :-)

Dagen startade med promenad med pappa ute i Skrylle. Superhärligt i underbar morgonsol! Sedan drack vi kaffe och fikade, innan jag cyklade ned till stan för att träffa Petra över sushilunch. Otroligt mysigt!

Därefter mötte jag upp Emma, för en fika. Hon har bara 6 veckor kvar till bebis, och strålar verkligen! Efter massa snack följde hon med mig till frissan så vi kunde fortsätta snackandet. Och så fick jag klippt mina slitna toppar samtidigt!

Därefter åkte jag upp till pappa igen för ännu en eftermiddagskaffe innan jag hoppade på tåget till Helsingborg, och Livi'sis och Wille. Mycket mysigt! Under vår kvällspromenad var vi inom SATS som hade superrea, med 50% på allt. Jag blev två Nike sportbh:ar rikare - lyxigt att hitta på rea!

Imorgon blir det prommis till Sofiero med Livi för att träffa Nisse. Sedan blir det fika med Åsa'sis på eftermiddagen, och därefter middag med pappa. Så anländer Andi på kvällen! Ännu en fullspäckad dag, med andra ord.