State of mind.






Tiden flyger! Andi åkte förra söndagen och sedan kom Olivia i onsdags. Så mysigt med sällskap! Vi hade en så himla härlig långhelg med många långa skogsturer med Freja, några shoppingrundor, fikor och supermysiga kvällar med lite rödvin och Sex and the City. Det var riktigt tomt när hon åkte igår kväll! Tur att vi snart ska åka en långhelg till London...

Så igår kväll laddade Freja och jag upp inför veckan med lite soffamys, för idag var min första dag på praktiken. Denna gång är det sista gången (fatta att jag snart är färdig med 4 års lärarstudier!) och bara 2 veckor totalt, så det känns faktiskt tyvärr mest som ett nödvändligt ork. Man hinner ju knappt lära känna barnen, innan vi är färdiga... Men men! Var ju oansett skönt att komma igång idag, och klassen verkade supersöt. Min praktikgrupp är också jättegullig, så det blir nog himla bra! Bara jag som är lite omotiverad (& pms:ig) för tiden...

Efter de här två veckorna har jag bara en obligatorisk utflykt och en inlämningsuppgift kvar i skolan, sedan blir det jullov. Sjukt skönt! Känner mig lite allmänt omotiverad till hela skolgrejen just nu, som ni kanske märker. Men jag har ju bara en termin kvar, så det är bara att bita ihop. Sedan blir jag ju vuxen ;-)

Ikväll kommer Andi äntligen hem, så då tänkte jag laga lasagne, och så blir det Homeland. Åh, det blir mys!